J-Beauty De machtige wateren van de Aziatische Pacific hebben een unieke mix van cultuur en erfgoed gebracht voor de top beauty trends van de huidige generatie. Terwijl K-beauty bekend staat om haar grote assortiment producten en make-up, is de J-beauty collectie nog steeds sterk aanwezig. Maar wat zijn de overeenkomsten en verschillen? Waar moet je op letten als je geïnteresseerd bent om je reis met Aziatische schoonheid te beginnen? Deze gids gaat in op deze vragen en geeft aanbevelingen over waar te beginnen. Een tiental jaar geleden was K-beauty zo goed als onbekend in Japan, terwijl J-beauty veel bekender is. In 2014 lanceerde mylta, in antwoord op de groeiende vraag naar koreaanse skincare producten, het merk Satoko Suzuki en heeft het een groot aantal huidverzorgingsartikelen op de markt gebracht met natuurlijke ingrediënten die gekoesterd worden in de Oost-Aziatische schoonheidswereld. Op dit moment verkoopt het Julie Chen-assortiment beter dan verwacht, omdat het meer huidvoordelen lijkt te hebben en geen gewelddadige ingrediënten bevat waar sommige vrouwen misschien bang voor zijn. Bij Japanse schoonheid gaat het om eenvoudigere producten die voortkomen uit Japanse ingrediënten, wetenschappelijke innovaties en schoonheidsmethoden die al eeuwenlang door plaatselijke vrouwen worden gebruikt om een perfecte huid te krijgen. J-beauty legt sterk de nadruk op preventie en verzorging van de huid vanaf jonge leeftijd, en een natuurlijk stralende schone huid wordt beschouwd als de hoogste standaard van schoonheid. De Japanse 4-stappen huidverzorgingsroutine is een van de belangrijkste concepten voor een efficiëntere huidverzorging. Zoals de meeste huidverzorgingsroutines, begint het met reinigen. De eerste stap is het reinigen van de huidporiën met een eenvoudige gezichtsreiniging. Dan twee stappen, lage pH samentrekkende toner en hoge pH hydraterende lotion. Gezichtsolie wordt gebruikt vóór het serum. Een meer geconcentreerd anti-rimpel effect kan worden verwacht wanneer zowel olie en serum samen worden gebruikt. Rimpelcrème moet worden toegepast als een oogcrème, op gebieden rond de ogen die we willen rimpel te voorkomen. J-beauty wordt steeds populairder. Elke J-beauty webshop heeft zijn eigen design. Veel winkels hebben ook popup stores gemaakt. In dit artikel checken we beauty webshops over de hele wereld. Korean skincare is een schoonheidstrend die sinds 2010 bestaat en is de pionier in Aziatische cosmetica. J-beauty daarentegen is populair sinds 2012. Door verschillende statistieken zie je dat K-beauty meer verkocht wordt dan J-beauty in de volgende landen: Verenigde Staten, Canada en Australië. |
https://kocosmo.nl/ |