Entertainmentbedrijven op de top van de ‘Koreaanse golf’ Te midden van de toegenomen belangstelling voor Koreaanse culturele waarden, investeert entertainmentbedrijf, film- en streamingmedia-gebaseerde tv-series provider Viu in dramatische inhoud zoals Koreaanse tv-series, ook wel bekend als K-drama. Hun belangrijkste kenmerken zijn de aanwezigheid van aantrekkelijke acteurs in het frame en complexe verhaallijnen. Tegenwoordig wordt de “Koreaanse golf” of “hallyu” gecrediteerd voor het verspreiden van vele modetrends. Terwijl mensen in de regio Azië-Pacific geïsoleerd zijn geraakt door een onstabiele epidemiologische situatie, ontdekte een rapport van Media Partners Asia dat van januari tot april 2020 het gemiddelde aantal dagelijkse videokijkers in Indonesië, Singapore, de Filippijnen en Thailand met 60%. Uit hetzelfde rapport bleek dat Viu met 274% groeide. En hoewel de inhoudsbudgetten zijn verlaagd door de opmerkelijke economische neergang in verband met het coronavirus, blijft Viu bestaande en potentiële merkrelaties ontwikkelen en er geld mee verdienen. De service is bedoeld om bedrijven te helpen beseffen dat prime time overal kan zijn in de wereld van streaming media. En dit is heel gunstig in termen van het promoten van bedrijven en effectieve interactie met de doelgroep. Viu werkt nauw samen met de vijf toonaangevende Zuid-Koreaanse omroepen (SBS, KBS, NBC, CJENM en JTBC) om meer dan 90% van de entertainmentinhoud van de dienst te leveren. Kijkers geven er tegenwoordig de voorkeur aan om altijd en overal toegang te hebben tot inhoud, in plaats van zich te beperken tot een vast schema. De pandemie heeft alleen maar bijgedragen aan het versnellen van veranderingen in surfgedrag. De serie World of the Married ging in première op Viu met ondertitels in zes talen en werd de meest populaire serie. Viu Motorsport tijdens een pandemie: Formule E glasraces Wanneer een deur sluit, moet een andere openen. Dit is de waarheid waar het Envision Virgin Racing Formula E-team zich aan heeft gehouden toen veel motorsportvertegenwoordigers de voorkeur gaven aan het idee van digitaal racen. Samen met het YouTube-kanaal Jelle’s Marble Runs lanceerden de racers een goedkope mini-versie van het toernooi – Marbula E. De brandstof voor dit idee was de interesse van het publiek en het besef dat de wereld als nooit tevoren openstaat voor nieuwe, niet-standaard ideeën. De raceserie met glazen kralen begon plotseling honderdduizenden weergaven te verzamelen. Het Envision Virgin Racing-team vulde het oorspronkelijke project aan met videoproductie van hoge kwaliteit, een eigen componist, gezangen voor elk team, evenals een professionele commentator in de persoon van Greg Woods en afzonderlijke tracks voor elke stad. De races werden overigens ook uitgezonden door de Amerikaanse commerciële tv-zender ESPN2. We namen contact op met de grote spelers in de glasraces – de echt creatieve mensen uit Nederland – en kwamen met het idee om de Formule E te moderniseren in het licht van COVID-19. Het nieuwe project laat duidelijk zien wat er kan worden bereikt met verbeeldingskracht, creativiteit en effectieve strategie. Het zal interessant zijn om te zien of er vraag zal zijn naar een dergelijk aanbod wanneer de autosport weer tot leven komt. Tegenwoordig verdient Marbula E onafhankelijk van partnerschappen en merkreclame. Stop met doen alsof: de reclame-industrie staat onder stress, depressie en angst Volgens het laatste Mentally Healthy-onderzoek van Everymind, Never Not Creative en UnLtd zijn stress, depressie en angst in de media, marketing en creatieve industrie in 18 maanden niet veel veranderd. De specialisten maken zich zorgen over de marktsituatie en zijn depressief. Velen hebben een vrij laag zelfbeeld. Bijkomende kansen en activiteiten die door de werkgever worden geboden (zoals yoga, het organiseren van goede voeding op kantoor, etc.) helpen werknemers niet om te gaan met algemene emotionele depressies. 50% van de experts zegt dat ze meer alcohol begonnen te consumeren tijdens zelfisolatie en andere epidemiologische voorzorgsmaatregelen. Reclame- en communicatieprofessionals zijn begonnen meer aandacht te besteden aan hun psychische toestand en stoornissen. Uit eerdere onderzoeken die vóór 2018 zijn uitgevoerd, blijkt dat 56% van de respondenten symptomen van depressie vertoonde, variërend van licht tot ernstig, op dezelfde manier als in de vorige enquête. Het is moeilijk om geen sympathie te tonen voor de Hong Kong Information Services Department (ISD), die nu ook geplaagd wordt door onrust in de regio. De regeringseenheid, die gewend was aanzienlijke inspanningen te leveren om zelfs urgente kwesties als brandveiligheid en drugsbewustzijn aan te pakken, was waarschijnlijk niet voorbereid op wereldwijde protesten. Dit was voor de afdeling aanleiding om op zoek te gaan naar een PR-bureau. De PR-bureaus zelf, zowel grote internationale holdings als lokale bedrijven, accepteerden het anticrisisproject echter zonder veel enthousiasme. Slechts een handvol agentschappen hebben ingestemd met deelname aan de Hong Kong Relaunch-wedstrijd na een jaar van protesten en de economische problemen veroorzaakt door de uitbraak van het coronavirus. Maandag maakte de afdeling Information Services bekend dat Consulum FZ LLC (Consulum), dat een reclamecampagne voerde voor Saoedi-Arabië, de aanbesteding voor de Relaunch Hong Kong-campagne had gewonnen met een jaarcontract van $ 6.289.215. Een wereldwijd strategie- en communicatieadviesbureau gespecialiseerd in het ondersteunen van landen en overheden. Wij geloven dat dit initiatief Hong Kong kan helpen om opnieuw contact te maken met een wereldwijd publiek, aangezien de stad zich geleidelijk opent en toeristen verwacht in de nabije toekomst naarmate de wereldwijde strijd tegen de pandemie eindigt. https://www.webdeveloper.today/2024/01/working-with-spacy-matcher.html Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden. E-mail: info@webdevelopmentapp.com BE: +32 499 41 46 24 Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie |
https://webdevelopmentapp.com/nl/ |