Xento
Image default
Zakelijk

De NS klantenservice is er voor al uw reis vragen

 

Hebt u vertraging opgelopen? Is de dienstregeling gewijzigd? Wilt u een abonnement bestellen? Hebt u vragen over uw OV chipkaart? Wat voor vraag u ook heeft u kunt altijd contact opnemen met de NS klantenservice. Tegenwoordig krijgt de NS klantenservice veel te maken met vragen en klachten over in-en uitchecken. Dit gaat toch nog heel vaak mis en kost de reiziger nodeloos veel geld. Schroom daarom niet om contact op te nemen met de NS klantenservice om al uw vragen over het in- en uitchecken te stellen. Vaak ligt het probleem bij dubbel in checken of dubbel uitchecken. Hierdoor check je in als je uitcheckt en check je uit als je in checkt. Door met de klantenservice te bellen kunnen wij voor u nagaan waar u voor het laatst heeft in gecheckt. Ook kunnen wij voor u nagaan of u recht hebt op restitutie en u kunt altijd een klachtenformulier opvragen

Treinvertraging? Vraag u geld terug via de NS klantenservice

Vertraging is helaas iets wat altijd zal blijven gebeuren. Met een groot trein netwerk zoals dat van NS ontkom je er niet aan. Dat is vervelend voor u als reiziger en u kunt daarom altijd uw geld terug vragen. Mocht uw vertraging langer duren dan een uur dan vergoed NS het volledige reisbedrag. Voor minder dan een uur zal een deel worden vergoed.

Nieuwe OV chipkaart kopen? Dat kan eenvoudig online.

Mocht u een OV chipkaart willen bestellen of heeft u een nieuwe nodig dan kunt u die opvragen bij de NS klantenservice. U krijgt uw nieuwe OV chipkaart dan zo snel mogelijk toe gestuurd. U kunt er voor kiezen om een anonieme of persoonlijke OV chipkaart te bestellen. Voor een persoonlijke OV chipkaart zult u een recente pasfoto mee moeten sturen. 

Bezoek de website voor meer info : http://deklantenservice.nl/bedrijven/ns-klantenservice/