Wist je dat meer dan de helft van je dagelijkse werktijd op gaat in het organiseren van het werk? Door je tijd goed in te delen kan je efficiënter werken, waardoor je productiever bent en minder stress hebt. Een goede planning zorgt er ook voor dat andere prettiger kunnen werken, omdat zij weten waar ze aan toe zijn. Met deze tips helpen wij je om efficiënter te werken: 1. Houd de urenregistratie bij met KeepingDoor de urenregistratie met Keeping bij te houden kan je gemakkelijk inzicht krijgen over de gewerkte uren, je kunt ook de inzetbaarheid gemakkelijk inkijken en de facturatie zal hierdoor een stuk gemakkelijker en overzichtelijker worden. 2. Lijstjes en planningenMaak een planning van alles wat je doet. Het scheelt veel stress want op het moment dat zaken op papier staan kunnen ze uit jouw hoofd! Zorg dat de tijd die jij uittrekt voor een taak een realistische inschatting is. 6 belangrijke dingen op een dag zijn het maximale en zorg dan ook dat je nog wat tijd vrijhoud voor onverwachte zaken. 3. Zorg voor een goed archiefVeel belangrijke tijd gaat verloren in het zoeken van belangrijke documenten en bestanden. Voorkom dit door je zaken goed geordend te houden en goed bij te houden waar je alles opslaat. Zorg dat je een goede mappen structuur hebt die logisch is. 4. Een goed begin van de dagBegin de dag goed met lekker een moment voor jezelf. Check je social media en je e-mails. Dit zijn namelijk dingen die jij sowieso tussendoor zal moeten doen. Door je email in de ochtend gelijk te checken heb je al een idee van de taken die er op jou te wachten staan vandaag. Wij hopen dat jij met deze 4 tips jouw werkdag een stuk efficiënter kan indelen. Hierdoor zal je productiviteit stijgen en je omzet hopelijk ook! |
https://keeping.nl/urenregistratie |